ضربه گیر

ضربه گیر

ضربه گیر /لرزه گیر های لاستیکی در چند نوع است که از انواع آن

است      E   و  A,B,C,D

ضربه گیر ها در صنایع جهت گرفتن فشار و ارتعاشات وارد شده از موتور های برقی  و پمپ و…. است که در سایز های پل ها و دکل های برج جهت گرفتن ارتعاشات به همراه فلز و لاستیک در عملیات به هم وصل می شوند

جنس ضربه گیر ها

نئوپرن

SBR

و NBR

ضربه گیر لاستیکی چیست

ضربه گیر  قطعه ای است که وظیفه اصلی آن کنترل و خنثی کردن لرزش ها و نوساناتی است که در اثر کارکردن دستگاه بوجود می آید،به طوری که اگر این ضربه ها کنترل نشوند دستگاه به آسانی در معرض آسیب دیدگی قرار گرفته و زود خراب میشود.

درواقع استفاده از ضربه گیرها در ماشین آلات و دستگاه ها باعث افزایش طول عمر مفید آنها میشود.

برای تولید ضربه گیر لاستیکی از مواد لاستیکی متفاوتی استفاده میشود .

نیتریل – نئوپرن/کلروپرن -SBR  – NR –  XNBRازجمله مواد پلاستیکی هستند که برای ساخت ضربه گیر از آنها استفاده میشود.

دراین میان ضربه گیر نئوپرن که در محل اتصال دو قطعه نصب میشود،وظیفه کنترل و خنثی کردن نوسانات افقی-عمودی و چرخشی را برعهده دارد.

این نوع ضربه گیر مقاومت فشار بالا ولی مقاومت کششی پایینی دارد و در دو نوع ساده و مسطح تولید میشود.

استفاده از ضربه گیر لاستیکی در شبکه های لوله کشی برای جلوگیری از انتقال لرزش و صدای به وجود آمده ضروری است چراکه وجود تجهیزات دینامیکی در خطوط لوله باعث ایجاد لرزش و سروصدا و مشکلات دیگری میشود که با استفاده از ضربه گیر میتوان این موارد را در خطوط لوله کنترل کرد.

این ضربه گیر لاستیکی در ابعاد زیر تولید می شود :

  • 30 * 20 میلی متر
  • 30 * 50 میلی متر
  • 40 * 60 میلی متر

صنایع لاستیک سازی سپید صنعت قادر به تولید انواع ضربه گیر  با ابعاد و اندازه های مختلف جهت کاربرد در صنایع مختلف میباشد که شما برای کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه و اطلاع از قیمت ضربه گیر لاستیکی میتوانید با این شرکت ارتباط برقرار کنید.

ازدیگر محصولات این شرکت میتوان به دیافراگم لاستیکی – نوار نقاله – پروفیل لاستیکی – ورق لاستیکی – اورینگ و نخ نسوز اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت دیافراگم لاستیکی کلیک کنید.