ورق های رنگی لاستیک

شرکت لاستیک سازی سپید صنعت تولیدکننده انواع قطعات لاستیکی و فعال در صنعت لاستیک سازی،  انواع ورق های رنگی لاستیک را با ویژگی های ضد روغن؛ ضد سایش؛ ضد اسید؛ منجید دار و بدون منجید را با بهترین کیفیت تولید می کند.

ورق لاستیکی یک محصول همه کاره است که معمولاً برای سلب آب و هوا ، مصالح ساختمانی و کاربردهای صنعتی استفاده می شود. لاستیک ورق را می توان از لاستیک طبیعی ، لاستیک مصنوعی ، لاستیک اصلاح شده یا لاستیک بازیافتی تولید کرد. در حالی که معمولاً سفارش شرکتها تهیه رولهای کامل لاستیک در یک زمان معمول است.

لاستیک ورقه ای به دلیل دوام ، انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر آب و هوا و عملکرد بالا ترجیح داده می شود اما ، همه ورق های لاستیکی یکسان نیستند. پیدا کردن الاستومر مناسب برای برنامه شما برای عمر و دوام قطعه مهم استفنی بودن تولید ورق لاستیک در رنگها تا حد زیادی توسط نوع پلیمر و مقدار قابل قبول فرمولاسیون ترکیبی از رنگدانه ها تعیین می شود. رنگدانه های رنگی به خودی خود ترکیباتی هستند و اغلب می توانند در طی فرآیند منفی با سایر مواد شیمیایی منفی عمل کرده و در نتیجه از خصوصیات مطلوب فرمولاسیون بکاهند.

مانند بسیاری از مواد که در آن گرما برای تولید محصول نهایی اعمال می شود ، کنترل رنگ ها به جای کنترل دقیق آن به سایه مناسب محدود می شود. با این حال ، لاتکس یکی از معدود موادی است که خلوص ترکیب (NBR) و محلول آن در رنگدانه ها الزام آورتر است و بنابراین دامنه رنگ گسترده است.

ورق های لاستیکی طبیعی با ترکیب لاستیک طبیعی به دست آمده از درختان تولید می شوند. آنها خواص فیزیکی بسیار خوبی از جمله مقاومت مکانیکی بالا و مقاومت در برابر پارگی از خود نشان می دهند. در برابر نمک ها ، اسیدها ، مواد قلیایی و آب بسیار مقاوم هستند.تنها اشکالی که این ورق ها دارند این است که برای استفاده در بخشهایی که شامل روبرو شدن با روغن و هیدروکربن هستند توصیه نمی شود.