ورق لاستیکی وایتون FKM

انواع ورق های لاستیکی وایتون در رول هایی با عرض های متفاوت قابل تولید توسط مجموعه سپید صنعت می باشد. به دلیل نوع طراحی و مواد اولیه ای که در این محصول به کار رفته است، آن ها در برابر نشت گاز مقاومت بسیار زیادی دارند. مدیریت محترم این مجموعه در تلاش است تا با عرضه ورق های لاستیکی به صورت مستقیم و بدون واسطه، محصولات خود را با قیمتی بسیار پایین نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد.

ورق های وایتون یک نمونه از ورق های نسوز لاستیکی می باشند که می توانند در برابر حرارت های بسیار بالا مقاومت کنند. در صورتی که قصد استفاده از ورق های لاستیکی برای محیط هایی که در تماس با حلال ها شیمیایی هستند را دارید، استفاده از این نوع محصولات یک انتخاب عالی می باشد. شما عزیزان می توانید از ورق های لاستیکی وایتون FKM تولید شده توسط مجموعه سپید صنعت برای استفاده در صنایعی از جمله خودرو سازی، صنایع فضایی، صنایع لوازم خانگی و سایر موارد دیگر استفاده کنید.

فروش ورق وایتون

مجموعه سپید صنعت به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش ورق های نسوز وایتون، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید بسته به نیاز صنایع خود انواع ورق های لاستیکی نسوز را در رول هایی با عرض های متفاوت از این مجموعه سفارش دهید.

امروزه از انواع ورق و نوار لاستیکی در صنایع مختلف به عنوان درزگیر و در جهت آب بندی استفاده می شوند. بر اساس جنس و مواد اولیه ای که در تولید هر یک از آن ها به کار رفته است، مشخصات فنی و کاربردهای آن ها نیز متفاوت می باشد. ورق های وایتون در دسته ورق لاستیکی مصنوعی قرار می گیرند که می توانند به عنوان ورق های ضد اسید و ضد حرارت در صنایع مختلف استفاده شوند. این نوع محصولات می توانند در صورت قرار گیری در محیط های مختلف، خواص مکانیکی خود را به خوبی حفظ کنند.