بوش لاستیکی خودرویی

مجموعه سپید صنعت در زمینه تولید انواع قطعه های لاستیکی، واشرهای لاستیکی، ضربه گیرهای لاستیکی، اورینگ و سایر موارد دیگر فعالیت دارد. این مجموعه توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص و فناوری های به روز و استانداردهای ملی، محصولاتی را تولید کند که دارای دوام و میزان استحکام بسیار بالایی باشند. کیفیت محصولات تولید شده توسط مجموعه سپید صنعت به گونه ای است که امروزه توانسته است حجم بسیار زیادی از تولیدات بازارهای داخلی را اشغال کند. این مجموعه مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی بسیار پیشرفته ای است، کلیه ی محصولات قبل از ورود به بازار توسط کارشناسان خبره سپید صنعت به صورت کامل بررسی شده و پس از تایید استانداردهای لازم روانه بازار می شوند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مجموعه محصول مورد نظر خود را در تعدادهای متنوع، سفارش دهید.

مجموعه سپید صنعت در زمینه تولید بوش های لاستیکی خودرویی نیز توانسته است به یکی از بهترین تولیدکنندگان در میان مراکز تولید لاستیک سازی اصفهان تبدیل شود. متریال به کار رفته در بوش های لاستیکی عرضه شده توسط این مجموعه به گونه ای می باشد که آن ها در برابر حرارت های بسیار بالا، مقاومت زیادی دارند. بوش ها یکی از قطعات مهم خودرو است که قسمت های مختلف داخل خودرو را به یکدیگر متصل می کند، این نوع محصولات می توانند قطعات را در برابر ضربات و کاهش و یا حذف لرزش ها محافظت کنند.

بوش های لاستیکی یکی از قطعات مهم به کار رفته در سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو می باشد، که نقش بسزایی در محافظت از فنر خودرو دارد. در صورت هر گونه خرابی بوش های لاستیکی خودرو، حرکت روان خودرو با مشکل بسیار جدی ای روبه رو می شود.

ویژگی بوش های لاستیکی

سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو یکی از قسمت های مهم خودرو است که توسط قطعاتی که درون خود جای داده است، می تواند حرکات فرمان و کمک فنرها را کنترل کند. بوش ها در سیستم تعلیق خودرو قرار دارند. با استفاده از بوش های لاستیکی خودرویی می توانید از وارد شدن سروصداهای بسیار زیاد در هنگام رانندگی جلوگیری کرده و شدت لرزش ها را در هنگام حرکت خودرو کاهش دهید.

هر یک از خودروها بسته به نوعی که دارند، طراحی بوش های لاستیکی آن ها نیز متفاوت می باشد. مجموعه سپید صنعت قادر است بسته به نوع خودرو، بهترین محصول را با کیفیت های بسیار بالا تولید کند.

علائم خرابی بوش های لاستیکی

وجود خرابی های جاده و دست اندازها می تواند آسیب های بسیار جدی ای به قطعات خودرو وارد کند، در طراحی خودروها قطعاتی به کار رفته است که می تواند شدت نوسانات خودرو را در حین حرکت کنترل کرده و آن ها را کاهش دهد. در برخی موارد ممکن است بوش های لاستیکی در گذر زمان خراب شوند و حرکت خودرو را با مشکل بسیار جدی ای روبه رو کنند. ممکن است در هنگام حرکت خودرو متوجه سروصدای تق تق از فرمان خودرو شوید، این امر نشان دهنده این موضوع است که قطعه ای در سیستم تعلیق خودرو آسیب دیده است. در شرایطی که بوش های لاستیکی خراب شود، تعادل خودرو به هم می خورد. از این جهت در صورتی که متوجه کوچک ترین خرابی این قطعه شدید، بهتر است در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع آن ها کنید.