ورق لاستیکی مصنوعی SBR

قیمت مناسب و خاصیت ارتجاعی که لاستیک های مصنوعی تولید شده توسط مجموعه سپید صنعت دارند، باعث شده است تا از آن ها بتوان در پروژه های مختلف استفاده کرد. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که ورق های لاستیکی مصنوعی این مجموعه دارند، آن ها در برابر اسیدهای قوی، چربی، حرارت، فرسودگی و سایر موارد دیگر بسیار مقاوم هستند. شما عزیزان می توانید از این نوع محصولات به عنوان ضربه گیر و یا واشرهای آب بندی استفاده کنید.

ورق های لاستیکی مصنوعی SBR به دلیل نوع متریالی که در تولید آن ها به کار رفته است، خواص مکانیکی آن ها در گذر زمان از بین نمی رود. مشخصات و ویژگی های ظاهری این نوع محصولات تقریبا مشابه با لاستیک های طبیعی می باشد، تنها تفاوت آن ها میزان مقاومتی است که در برابر سایش دارند. این نوع محصولات مشابه با ورق لاستیکی ضد روغن در برابر پارگی نیز مقاوم هستند. بهتر است ورق های لاستیکی مصنوعی در معرض تماس مستقیم با نور خورشید قرار نگیرند.

ویژگی ورق لاستیک مصنوعی

برای تولید این محصول از لاستیک بوتادین استایرن استفاده می شود. امروزه با توجه به قیمت ارزان و کارآیی بسیار بالایی که لاستیک های بوتادین دارند، امروزه توانسته اند حجم بسیار زیادی از تولیدات را به خود اختصاص دهند.

تعداد پیوندهای دوگانه ای که در ساختار این نوع لاستیک وجود دارد، بسیار کم می باشد از این جهت آن ها می توانند در گذر زمان خواص خود را حفظ کنند. لاستیک های بوتادین استایرن دارای ویژگی هایی از جمله خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار عالی، مقاوم در برابر تغییر رنگ، خواص الکتریکی بسیار خوبی دارد و در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم هستند.

سطح روی ورق لاستیک های مصنوعی SBR در صورت استفاده مداوم و در گذر زمان، ترک نمی خورد. یکی از مهمترین معایبی که این نوع لاستیک ها دارند این است که آن ها در برابر حلال های هیدروکربنی مقاومت بسیار کمی دارند. این نوع ورق های لاستیکی در دماهای بسیار بالا و یا بسیار پایین نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند. شما عزیزان می توانید بسته به نوع پروژه و محیطی که قصد دارید از ورق های لاستیکی استفاده کنید، انواع ورق ها را در سایز و ابعاد متفاوت از مجموعه سپید صنعت خریداری کنید. تنوع بسیار بالای ورق های لاستیکی از جمله ورق آزبست، ورق لاستیک طبیعی و مصنوعی، ورق منجیددار تولید شده توسط این مجموعه باعث شده است تا آن ها بتوانند تمامی سلیقه ها را پوشش دهند.