ضربه گیر جرثقیل های سقفی

ضربه گیر جرثقیل های سقفی

امروزه لاستیک در صنعت کشور کاربردهای زیادی دارد و از آن ها به عنوان بالشتک و ضربه گیر در صنایع مختلف استفاده می شود. مجموعه تخصصی لاستیک سازی سپید صنعت انواع ضربه گیرهای جرثقیل را در سایز و اشکال هندسی متفاوت تولید می کند. در زمان اتصال دو قطعه در کنار هم از ضربه گیر استفاده می شود، با کمک این قطعه می توانید حرکات و نوسانات را به راحتی کنترل کنید.

برای مهار کردن ضربه های وارد شده به جرثقیل، می توانید از این قطعه استفاده کنید. با استفاده از این محصول می توانید از استهلاک قطعات در زمان لرزش و ارتعاشات شدید جلوگیری کنید، این امر باعث کاهش هزینه های تعمیر می شود. در ساخت این ضربه گیر از لاستیک های طبیعی و مصنوعی، یورتان، سیلیکون و سایر موارد دیگر استفاده می شود.

عملکرد ضربه گیرها بدین گونه است که در صورت وارد شدن ضربه به انتهای ریل جرثقیل، از شدت آن جلوگیری می کند. این امر باعث می شود در صورت برخورد پل به انتهای ریل جرثقیل، سر و صدای زیادی ایجاد نشود. اگر قصد دارید حرکات عرضی جرثقیل ها را کنترل کنید، بهتر است از این قطعه استفاده کنید. شما عزیزان می توانید این محصول را در سایزهای متفاوت از مجموعه سپید صنعت سفارش دهید.