لاستیک کوپلینگ چند پر

مجموعه سپید صنعت با هدف تولید انواع قطعات لاستیکی و پلیمری شروع به فعالیت کرده است و توانسته است در این زمینه محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار کند. قطعات لاستیکی و انواع نخ نسوز که توسط مجموعه سپید صنعت عرضه می شوند در برابر سایش، فشار، ضربه، حرارت، الکتریسیته و بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند. شما عزیزان می توانید با اطمینان از اصالت محصولات این مجموعه، خریدی مطمئن داشته باشید.

کوپلینگ صنعتی یکی از محصولات پرفروش این مجموعه می باشد که دارای طراح بسیار متنوعی است. از انواع کوپلینگ ها می توانید برای جلوگیری از ارتعاشات و ضربات میان دو سطح، استفاده کنید. این نوع محصولات می توانند با گرفتن نیرو و کاهش دادن شدت آن ها، باعث افزایش طول عمر دستگاه ها شوند.

لاستیک های کوپلینگ چند پر در سایز و تعداد پرهای مختلف در این مجموعه موجود است. بسته به تعداد پرها و جنس لاستیکی های کوپلینگ، نوع کاربری و موارد استفاده از آن ها نیز متفاوت می باشد. مجموعه تخصصی سپید صنعت با در اختیار داشتن انواع قالب های تولید کوپلینگ، قادر است محصولات خود را مطابق با سفارش مشتریان خود تولید کند.

مشخصات لاستیک کوپلینگ چند پر

از لاستیک های کوپلینگ می توان برای کاهش سر و صدا در تجهیزات و همچنین جلوگیری از سایش در دستگاه ها استفاده کرد. با استفاده از این نوع محصولات می توانید ایمنی را در دستگاه های خود چند برابر کنید. در صورتی که این محصول در بین دو شفت و یا اتصالات قرار بگیرد، می تواند باعث ایجاد هم راستایی آن ها و انتقال گشتاور به صورت ایمن شود.

جنس این نوع محصولات اغلب از لاستیک و پلی اورتان می باشد. آن ها در برابر ضربه، سایش و روغن نیز مقاومت بسیار بالایی دارند. شما عزیزان باید بسته به نوع دستگاه و تجهیزات خود، نوع متریال به کار رفته در کوپلینگ های چند پر را انتخاب کنید. در صورتی که متریال مناسبی را بسته به شرایط محیطی خود انتخاب نکنید، ممکن است در گذر زمان این قطعه خراب شده و شما مجبور به تعویض آن ها شوید. برای کاهش میزان سر و صدا در دستگاه های خود حتما این قطعه را به شکل کاملا اصولی نصب کنید.