ورق لاستیکی ضد روغن

مجموعه سپید صنعت در زمینه تولید انواع ورق های لاستیکی روغنی ساده و منجید دار فعالیت دارد. ورق های ضد روغنی عرضه شده توسط این مجموعه در برابر سایش و حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع محصولات قابلیت تحمل تغییرات دما را در بین بازه 40- درجه تا 180 درجه سانتی گراد را دارند. کیفیت بسیار بالای ورق های ضد روغنی تولید شده توسط مجموعه سپید صنعت، باعث شده است تا آن ها به یک گزینه بسیار عالی برای استفاده در صنایع مختلف تبدیل شوند.

ورق های لاستیکی ضد روغن و عایق های لاستیکی یکی از پرکاربردترین ورق ها در میان لاستیک های صنعتی می باشند. ورق های لاستیکی ضد روغن NBR به دلیل نوع متریالی که در تولید آن ها به کار رفته است در بسیاری از واشرهای آب بندی، دیافراگم پمپ های سوخت، درزگیرها و سایر موارد دیگر استفاده می شوند. امروزه اغلب از این نوع محصول در صنایع خودروسازی استفاده می کنند. سطح روی آن ها کاملا صاف و براق می باشد و دارای رنگی مشکی هستند. لاستیک های NBR از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند، این امر باعث شده است تا آن ها در برابر پارگی بسیار مقاوم باشند. با این که لاستیک های NBR خواص ضد روغنی دارند، ولی بهتر است از آن ها در محیط های اسیدی استفاده نکنید.

تولید ورق لاستیکی ضد روغن

امروزه با توجه به این که موارد استفاده از ورق لاستیکی سیلیکونی در سرتاسر جهان افزایش یافته است، میزان عرضه و تقاضای این محصول نیز تا مقدار قابل توجهی زیاد شده است. مجموعه سپید صنعت نیز در همین راستا توانسته است ورق های لاستیکی NBR را تولید کند که قابل استفاده برای صنایع مختلف باشد. در صورتی که تمایل دارید از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تخصصی بهره مند شوید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای تولید این محصول، آن ها را در دمای بین 30 تا 40 درجه سانتی گراد قرار می دهند تا مقاومت آن ها در برابر حرارت افزایش یابد. نسبت ترکیبات مواد اولیه ای که برای تولید این محصول استفاده می شود، بسیار مهم است. هر یک از ترکیبات به کار رفته در ورق های لاستیکی ضد روغنی می تواند میزان کیفیت و دوام آن ها را مشخص کند.