بوش لاستیکی ارتعاشات بتن ریزی

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از انتقال لرزش ها و صداها در صنایع مختلف، استفاده از انواع لرزه گیرها و بوش های لاستیکی می باشد. یک نمونه از بهترین بوش هایی که در صنعت برای کنترل ارتعاشات استفاده می شود، بوش های ارتعاشات بتن ریزی می باشد. نوع متریال به کار رفته در بوش لاستیکی ارتعاشات بتن ریزی به گونه ای است که آن ها در برابر تخریب ضربه و در اثر کاهش انرژی و همچنین از بین بردن شوک های بسیار زیاد، مقاوم می باشند. ساختار بوش های لاستیکی باید به گونه ای طراحی شوند که در برابر زاویه های محوری و پیچشی مقاومت خود را از دست ندهند.

مجموعه سپید صنعت یکی از بهترین مجموعه های تولید کننده انواع قطعات لاستیکی از جمله بوش لاستیکی خودرویی و بوش های بتن ریزی در سایز و ابعاد مختلف و انواع نوار لاستیکی سیلیکونی می باشد. کلیه ی متریالی که این مجموعه برای تولید محصولات خود استفاده می کند از بهترین برندهای موجود در بازار است، این امر باعث شده است قطعات لاستیکی ارائه شده توسط مجموعه سپید صنعت از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار باشد. در صورتی که قصد دارید برای ضربه گیری و کنترل ارتعاشات در صنایع مختلف خود از بهترین قطعات لاستیکی استفاده کنید، می توانید به مجموعه سپید صنعت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ارتعاشات بتن ریزی

در هنگام اجرای بسیاری از پروژه های ساختمانی برای خارج کردن حباب های موجود در بتن باید طبق مقررات آیین نامه ساختمانی از دستگاه هایی برای خارج کردن حباب ها استفاده شود. وجود حباب در ساختار بتن ها باعث می شود که کیفیت بتن پایین تر آمده و ساختار آن ها به شدت تضعیف شود. دستگاه هایی که به این منظور استفاده می شوند، می توانند با ایجاد ارتعاشاتی در بتن، حباب ها را از بین ببرند. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانند عملیات ارتعاشات بتن ریزی را انجام دهند، از پرکابردترین آن ها می توان به دستگاه های برقی و بادی اشاره کرد.

مدت زمانی که باید صرف شود تا با استفاده از دستگاه حباب های موجود در بتن را از بین برد بسیار مهم می باشد، نباید برای انجام این کار افراط و یا تفریط کنید. در صورتی که مدت زمانی که برای ارتعاشات بتن ریزی استفاده می شود، به اندازه کافی باشد، در نهایت شما عزیزان می توانید بتنی با ساختار بسیار زیبا و مستحکم را مشاهده کنید. عملیات ارتعاشات بتن ریزی امری بسیار تخصصی می باشد که تمامی افراد قادر به انجام آن نیستند.