توری سرند پلی یورتان

مجموعه صنعتی سپید صنعت تولیدکننده انواع اورینگ و  قطعات ضد سایش پلی یورتان از جمله توری های پلی یورتان در سایز و ابعاد مختلف می باشد. این مجموعه قادر است با ارائه مشاوره کاملا تخصصی خدمت مشتریان خود، طراحی و تولید محصولات را متناسب با سفارش شما عزیزان، انجام دهد. محصولات عرضه شده توسط مجموعه سپید صنعت به دلیل ویژگی های خاصی که نسبت به محصولات ایرانی و خارجی مشابه در بازار دارند، توانسته است بسیاری از نیازهای مشتریان را برطرف کند.

از این نوع محصولات می توانید برای مصارف آبگیری در صنایع مختلف استفاده کنید. از توری های پلی یورتان در صنایعی از جمله معادن و صنایع شیمیایی استفاده می شود. در صورت قرار گیری این نوع توری در برابر رطوبت، آسیبی به ساختار آن ها وارد نمی شود.

مشخصات توری سرند پلی یورتان

ظاهر این نوع توری ها به صورت شبکه ای می باشد. امروزه استفاده از این نوع توری ها به دلیل سهولت نصب در فرآیند آبگیری و به منظور جداسازی ذرات از یکدیگر، به وفور استفاده می شوند. ماده اولیه برای تولید این نوع توری ها، پلی یورتان می باشد. توری های پلی یورتان به دلیل نوع متریالی که در آن ها به کار رفته است، در برابر ضربه و سایش از مقاومت بالایی برخوردار هستند. پلی یورتان از خانواده پلیمرها می باشد که باعث ایجاد کیفیت بالا در ساختار توری های سرند شده اند. این نوع متریال علاوه بر ساخت توری ها در تولید سایر محصولات دیگر نیز کاربرد دارند.

پلی یورتان جز دسته ماده های بی خطر می باشد که باعث ایجاد ساختار کاملا انعطاف پذیر در مواد می شود. از این نوع ماده می توان به عنوان عایق حرارتی در صنایع مختلف نیز استفاده کرد.