توری پلی یورتان

تامین انواع توری هایی از جنس پلی یورتان در سایز و ابعاد متفاوت توسط مجموعه تخصصی سپید صنعت انجام می شود. محصولات عرضه شده توسط این مجموعه لاستیک سازی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند، طول عمر آن ها نیز طولانی مدت می باشد. در صورتی که قصد خریداری انواع توری سرند پلی یورتان را در سایز و ابعاد متفاوت دارید، می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

از این نوع محصول می توانید برای فرآیند دانه بندی استفاده کنید. پلی یورتان به توری اجازه می دهد تا در برابر رطوبت و نفوذ چربی مقاوم باشند. گاهی اوقات ممکن است شما نیازمند به غربالگری مواد داشته باشید، در چنین شرایطی می توانید از توری یورتان استفاده کنید.

هرچقدر دقت غربالگری توری ها بیشتر باشد، آن ها می توانند مواد را به راحتی جداسازی کنند. در صورتی که هر گونه آسیبی به ساختار توری وارد شود، شما عزیزان می توانید به راحتی آن ها را تعویض کنید. برای این که بتوانید طول عمر توری ها را افزایش دهید، بهتر است شرایط نگهداری و مراقبت اصولی از آن ها را فراهم کنید.

قیمت توری پلی یورتان

قیمت این نوع توری بسته به نحوه طراحی و نوع متریالی که در تولید آن ها استفاده شده است، متغیر است. امروزه به دلیل افزایش تقاضای این محصول و افزایش تعداد مصرف کنندگان آن، فروش این نوع توری افزایش یافته است. کادر مجموعه سپید صنعت تمامی تلاش خود را به کار برده است تا با ارائه محصولاتی با کمترین قیمت نسبت به نمونه های مشابه در بازار، بتوانند رضایت شما عزیزان را جلب کنند.