ضربه گیر کشنده خط لوله سیلیکونی

شرکت سپید صنعت یکی از مجموعه های تخصصی می باشد که در زمینه تولید انواع قطعات لاستیکی با متریال مختلف و درجه یک فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید انواع ضربه گیر اسفنجی، دیافراگم، کاسه نمدها، روکش های سیلیکونی، نوار لاستیکی سیلیکونی، کوپلینگ ها، واشرها، بوش ها و غیره را با قیمتی بسیار منصفانه از این مجموعه خریداری کنید. محصولاتی که توسط مجموعه سپید صنعت عرضه می شوند از بهترین مواد اولیه و با استفاده از جدیدترین متدهای علمی استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش محصولات با واحد فنی این مجموعه در تماس باشید.

یکی از محصولات پرفروش مجموعه سپید صنعت، ضربه گیرها می باشد. در خطوط لوله فن ها، پمپ، توربین، کمپرسور و غیره به دلیل حرکت های ناشی از انتقال مایعات ممکن است دچار لرزش شوند. این لرزش باعث ایجاد سر و صدای بسیار زیادی در سیستم شده و حتی می تواند باعث ایجاد استهلاک در خطوط لوله نیز شود؛ برای جلوگیری از چنین شرایطی از ضربه گیر کشنده خط لوله سیلیکونی استفاده می شود.

لرزه گیر خط لوله

امروزه برای انتقال مایعات از جمله آب، نفت و سیستم های پمپاژ از لرزه گیرها استفاده می شود. در زمان انتقال مایعات لوله ها ممکن است دچار انبساط و انقباضات بسیار شدید شوند، لرزه گیرها در چنین شرایطی می تواند از خرابی لوله ها تا حد زیادی جلوگیری کنند. ضربه گیرهایی که در خطوط لوله استفاده می شوند بسته به جنسی که دارند، می توانند انواع ارتعاشات زاویه ای، محوری و جانبی را به راحتی کنترل کنند. ضربه گیرهای سیلیکونی خطوط لوله وزن بسیار سبکی دارند و از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

در صورتی که قصد دارید از استهلاک خطوط لوله جلوگیری کنید، می توانید از ضربه گیرهای خط لوله سیلیکونی استفاده کنید. این نوع محصول در برابر حرارت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و قادر هستند لوله ها را در جای خود ثابت نگه دارند.