ضربه گیر آهن دار ژنراتور

مجموعه سپید صنعت تولید کننده انواع ضربه گیر و ضربه گیر آهن دار ژنراتور در سایز و متریال مختلف می باشد. این محصولات توسط تیم متخصص سپید صنعت به گونه ای طراحی و تولید شده اند که باعث کاهش شدت انتقالات ضربه و شوک ها به بدنه دستگاه می شوند. ضربه گیرهای آهن دار عرضه شده توسط این مجموعه می توانند بسیاری از حرکات جانبی و محوری را انجام داده و قابلیت جذب صدا را نیز دارند. آن ها همچنین وزن بسیار زیادی ندارند، این امر باعث شده است تا بتوان به راحتی آن ها را نصب کرد.

ضربه گیر آهن دار ژنراتور می تواند با گرفتن انرژی و آزاد سازی آن، شدت خسارت های ایجاد شده ناشی از وارد شدن ضربات و لرزش ها را به شدت کاهش دهد. مکانیزم به کار رفته در آن ها به گونه ای است که می تواند سر و صدا را در ماشین آلات سنگین به راحتی کنترل کند. در صورتی که از بهترین نوع ضربه گیرهای ژنراتور استفاده شود، احتمال وارد شدن شدت صدمات به دستگاه و کاربر کاهش می یابد. در صورتی که قصد سفارش انواع ضربه گیرهای ژنراتور را دارید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه لاستیک سازی در تماس باشید. تیم مشاوره این مجموعه در راستای خریدی راحت تر شما عزیزان را راهنمایی می کنند.

ضربه گیر دیزل ژنراتور

یک ژنراتور تحت تاثیر عوامل مختلفی همواره لرزش هایی به سطح آن ها وارد می شود. زمانی که دستگاه شروع به کار می کند، لرزش هایی به دستگاه وارد می شود که کارکرد طبیعی دستگاه را با مشکل جدی ای روبه رو می کند. در صورتی که این نوع لرزش ها کنترل نشود، ممکن است به شافت آن آسیب وارد کرده و تعادل ژنراتور را نیز از بین ببرد. مقاوت فشاری در لرزه گیرهای آهنی بسیار زیاد می باشد.

برای این که بتوان به طور کامل شدت ضربات را کاهش داد، نصب این محصول باید به درستی انجام شود. برای طراحی و خرید انواع ضربه گیر آهن دار و پلاستیک با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.