ورق لاستیکی نئوپرن CR

مجموعه سپید صنعت توانسته است با تکیه بر دانش متخصصین مجموعه خود، به یکی از بهترین مجموعه های تولیدی انواع قطعات لاستیکی در اصفهان تبدیل شود. این مجموعه با سابقه بسیار طولانی که در زمینه تولید انواع قطعات لاستیکی دارد، توانسته است ورق های لاستیکی نئوپرنی را تولید کند که در صورت قرارگیری در محیط هایی با شرایط فیزیکی مختلف، تغییر شکل ندهند. کلیه ی محصولات این واحد تولیدی مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شوند.

مقاومت بسیار بالایی که ورق های لاستیکی نئوپرن در مقایسه با سایر ورق های لاستیکی در برابر فشار و سایش دارند، باعث شده است تا موارد استفاده از آن ها نیز افزایش یابد. به دلیل خاصیت ضد اشتعالی که این محصولات دارند، از آن ها می توانید در بسیاری از صنایع از جمله نفت و گاز، پالایشگاه ها، صنایع پتروشیمی، صنایع هوایی و سایر موارد دیگر استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید از ورق های لاستیکی به عنوان ضربه گیر در محیط های اسیدی و بازی و یا روغنی استفاده کنید، استفاده از این محصول بهترین گزینه می باشد. به دلیل نوع متریالی که در تولید ورق لاستیکی نئوپرن CR به کار رفته است، آن ها می توانند در برابر عوامل جوی و همچنین جذب رطوبت بسیار مقاومت کنند. سطح روی این نوع ورق های CR در گذر زمان دچار ترک نمی شود. علاوه بر مزایای بسیار زیادی که این نوع محصول در مقایسه با سایر ورق های لاستیکی و نوار سیلیکونی دیگر دارند، اما از عایق الکتریکی بسیار ضعیفی نیز برخوردار هستند.

ورق لاستیکی کلروپرن

نام دیگر ورق های لاستیکی CR، ورق های کلروپرن است. در ساختار این نوع ورق های لاستیکی مقادیر بسیار زیادی کلر وجود دارد، این امر باعث شده است تا ساختار آن ها در مقایسه با ورق لاستیکی طبیعی، بسیار متفاوت تر باشد. شما عزیزان می توانید از ورق های لاستیکی کلروپرن برای آب بندی و درزگیری بسیاری از دستگاه ها در صنایع مختلف، استفاده کنید.

قیمت ورق نئوپرن

قیمت خرید ورق نئوپرن به دلیل میزان کیفیت و استحکامی که در محیط های مختلف دارند، از قیمت بسیار بالایی در مقایسه با سایر ورق های لاستیکی برخوردار هستند. قیمت خرید این نوع ورق با توجه به نوع مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار رفته است و همچنین میزان مقاومتی که می توانند در برابر بازه های دمایی داشته باشند، متغیر می باشد. در صورتی که قصد دارید ورق های لاستیکی نئوپرن را با قیمتی مناسب و کیفیت بسیار بالا خریداری کنید، می توانید به مجموعه سپید صنعت مراجعه کرده و آن ها را در رنگبندی متفاوت سفارش دهید.