ورق لاستیک سیلیکونی

ورق های لاستیکی سیلیکونی که توسط مجموعه سپید صنعت تولید می شوند، در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار از مقاومت حرارتی بسیار بالایی برخوردار هستند. برای تولید این محصول اکسیژن و سیلیسیوم را با یکدیگر ترکیب می کنند، این امر باعث شده است تا آن ها دارای قابلیت هایی از جمله پایداری شیمیایی بسیار بالا، عایق الکتریکی، مقاوم در برابر سایش باشند.

ورق های سیلیکونی یک نمونه از ورق های نسوز می باشند که در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم هستند. این نوع محصولات به دلیل مشخصات فنی که دارند، امروزه به یکی از پرکابردترین انواع ورق های لاستیکی در بازار تبدیل شده اند. نوع متریال و نحوه تولید این نوع ورق ها باعث شده است تا آن ها به عنوان ورق های سیلیکونی بهداشتی نیز در بازار شناخته شده باشند. از آن ها می توانید در صنایع غذایی، دارویی، پزشکی و سایر صنایع دیگر بدون نگرانی استفاده کنید. علاوه بر این دسته از صنایع امروزه از این نوع ورق های لاستیکی در صنایع خودروسازی نیز استفاده می شود. ورق های لاستیکی سیلیکونی می توانند در برابر جریان های الکتریسیته مقاومت کرده و و به خوبی حرارت را نیز انتقال دهند. برای خرید ورق های سیلیکونی  می توانید به مراکز لاستیک سازی اصفهان مراجعه کرده و آن ها را در ابعاد متفاوت سفارش دهید.

قیمت ورق لاستیکی سیلیکون

ورق های سیلیکونی و نوار لاستیکی سیلیکونی بسته به نوع مواد اولیه و مقاومتی که دارند، قیمت های متفاوتی برای آن ها تعریف شده است. نوع طراحی و روش ساخت این نوع ورق ها نیز در تغییرات قیمت خرید آن ها تاثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق و اصلی انواع ورق های لاستیکی می توانید به مجموعه سپید صنعت مراجعه کرده و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

هر یک از ورق های لاستیکی بسته به طراحی که در تولید آن ها به کار رفته است، قابل استفاده برای محیط های متفاوتی می باشند. از ورق های سیلیکونی می توانید برای محیط هایی که در تماس با مواد غیر سمی هستند، استفاده کنید. این نوع محصولات همچنین در دماهای بسیار پایین از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند، این امر باعث شده است تا از آن ها بتوان در محیط هایی با دماهای متفاوت، استفاده کرد.  آن ها قابلیت تحمل دما بین بازه های 80- درجه تا 280 درجه را دارند. نوع متریال و مواد اولیه ای که در ترکیبات ورق های سیلیکونی به کار رفته است باعث شده است تا آن ها سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست داشته باشند.