ورق لاستیکی ضد اسید EPDM

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، صنعت لاستیک سازی توانسته است به یکی از مهمترین واحدهای تولیدی در میان صنایع مختلف تبدیل شود. امروزه مجموعه های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه تولید قطعات لاستیکی فعالیت می کنند. مجموعه تخصصی سپید صنعت یکی از بزرگترین واحدهای تولید قطعات لاستیکی در اصفهان می باشد که توانسته است در زمینه تولید انواع ورق های لاستیکی به خودکفایی برسد. مدیریت محترم این مجموعه در راستای هدف جلب رضایت مشتریان خود توانسته است تنوع بسیار بالایی از محصولات را متناسب با سفارشات مشتریان خود ارائه دهد. کیفیت بسیار بالای محصولات ارائه شده توسط مجموعه سپید صنعت، توانسته است نیازهای بسیاری از صنایع را برطرف کند. این مجموعه توانسته است ورق های لاستیکی ضد اسیدی را در سایز و ابعاد متفاوت تولید کند. در صورتی که قصد دارید برای پروژه و صنایع خود از ورق های لاستیکی و نوار سیلیکونی استفاده کنید که در برابر محیط های اسیدی مقاوم باشند، استفاده از این نوع محصول یک انتخاب عالی می باشد.

ورق لاستیکی ضد اسید EPDM همان طور که از اسم آن مشخص است، آن ها در هنگام قرار گیری در محیط های اسیدی، تغییر شکل نخواهند داد. اتیلن پروپیلن داین مونومر یا به اختصار EPDM، یک نوع پلیمری است که برای تولید این نوع ورق های لاستیکی استفاده می شوند. از این نوع ماده علاوه بر تولید ورق های لاستیکی، برای ساخت قطعات خودرو نیز قابل استفاده هستند.

EPDM جهت بهبود خواص فیزیکی، مکانیکی و دینامیکی خود، در ساختار خود از عوامل تقویت کننده زیادی وجود دارد. این نوع ماده دارای سیستم پایدارکننده ای است که در برابر محیط های اسیدی و بازی می توانند مقاومت کنند. با توجه به این که میزان چسبندگی در ورق های EPDM بسیار کم می باشد، در محیط هایی که میزان چسبندگی برای شما بسیار مهم است، بهتر است از آن ها استفاده نکنید.

خرید لاستیک epdm

در صورتی که قصد خریداری ورق های لاستیکی را دارید که در برابر محیط های اسیدی و بازی، اشعه های نور خورشید، ترکیبات قلیایی، آب شور، جریان الکتریسیته و سایر موارد دیگر مقاوم باشند، می توانید از ورق های EPDM استفاده کنید. ورق های لاستیکی ضد اسیدی یکی از بهترین نمونه های ورق های لاستیکی می باشند که در برابر نفوذ آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این نوع محصولات دارای مشخصاتی مشابه با ورق لاستیک طبیعی دارند. خاصیت ارتجاعی و کشسانی به کار رفته در ورق های EPDM بسیار زیادی می باشد، این امر باعث می شود آن ها در گذر زمان تغییر شکل چندانی نکنند. مقاومت این محصول در برابر پارگی در مقایسه با سایر ورق های لاستیکی دیگر، مقداری متوسط می باشد. از این نوع ورق های لاستیکی نمی توانید در همه محیط ها استفاده کنید، آن ها قابل استفاده در محیط های روغنی، بنزینی، نفتی، هیدروکربنی، اسیدهای بسیار قوی، نمی باشند.