ضربه گیر کله قندی

ضربه گیر کله قندی

برای کاهش شوک های وارد شده به قطعات متحرک می توانید از ضربه گیر کله قندی استفاده کنید. در صورت استفاده طولانی مدت از این محصول، آن ها دچار فرسایش و فرسودگی نمی شوند. استفاده و نصب ضربه گیرهای لاستیکی کله فندی، بسیار آسان است. اگر قصد دارید از آسیب های وارد شده به قطعات متحرک در گذر زمان جلوگیری کنید، می توانید از این محصول استفاده کنید.

این قطعه می تواند به کاهش آلودگی صوتی به شما عزیزان نیز کمک کند. در صورتی که در ساخت این محصول از متریال مناسبی استفاده نشود در اثر تماس مستقیم با روغن های صنعتی، حرارت های بالا، محیط های اسیدی و یا بازی به شدت آسیب می بینند. از این جهت برای افزایش عملکرد ضربه گیرهای لاستیکی کله قندی، در ساخت آن ها از بهترین متریال استفاده می شود.

جهت خریداری انواع ضربه گیرها می توانید با کارشناسان مجموعه لاستیک سازی سپید صنعت در ارتباط باشید و پس از اطلاع از مشخصات هر یک از ضربه گیرها آن ها را سفارش دهید. این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات توانسته است انواع ضربه گیرها را با متریال درجه یک تولید کند. دوام و ماندگاری محصولات این مجموعه بسیار زیاد است. ضربه گیر کله قندی عرضه شده توسط این مجموعه در سایز 40*40 موجود می باشد.