ضربه گیر راه سازی

یکی از عمده ترین موارد استفاده از ضربه گیرهای لاستیکی، در ماشین آلات راه سازی می باشد. از این دسته از محصولات می توان برای زیربندی ماشین آلات راه سازی استفاده کرد. ضربه گیر راه سازی می تواند جلوی لرزش و ارتعاشات ناشی از اتاق کمپرس در ماشین آلات را تا حد زیادی بگیرد. شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب از مجموعه سپید صنعت خریداری کنید. این مجموعه لاستیک سازی قادر است انواع ضربه گیرهای لاستیکی را متناسب با سفارش مشتریان خود در طرح و سایزهای سفارشی، تولید کند.

امروزه در صنایع مختلف برای کاهش تنش و ضربه های مکانیکی از لرزه گیرها استفاده می شود. از آن جا که در ماشین آلات راه سازی قطعات متحرک زیادی وجود دارد، در زمان لرزش ممکن است آن ها ترک برداشته و آسیب ببینند. در صورت ترک برداشتن قسمت های متحرک دستگاه، سر و صدای زیاد در دستگاه ایجاد می شود. ضربه گیرهای لاستیکی قادر هستند انرژی جنبشی ناشی از حرکت ماشین آلات را به گرما تبدیل کنند؛ در چنین شرایطی طول عمر دستگاه افزایش یافته و شدت خسارت تا مقدار زیادی کاهش می یابد.

طراحی ضربه گیر راه سازی به گونه ای است که می تواند در جذب و ایزوله سازی لرزه ها به شما کمک کند. با استفاده از این محصول می توانید طول عمر قطعات به کار رفته در ماشین آلات را افزایش دهید. هرچقدر کیفیت لرزه گیر موجود در ماشین آلات راه سازی بیشتر باشد، راندمان کار نیز افزایش می یابد.

عملکرد ضربه گیر جرثقیل های سقفی و ضربه گیر راه سازی تقریبا مشابه با یکدیگر است، هر دوی این نوع ضربه گیرها می توانند ضربه و شدت لرزش های وارد شده بر روی دستگاه را، کاهش دهند.