چرخ پلی یورتان

تولید چرخ پلی یورتان برای صنعت آب و فاضلاب

چرخ های پلی اورتان (PU) یک لاستیک مصنوعی است که کشش چرخ های لاستیکی را با مقاومت و دوام چرخ های فلزی ارائه می دهد. چرخ های PU با ترکیب مواد شیمیایی ساخته می شوند که سپس در قالب ریخته می شوند. چرخ های پلی اورتان را می توان به میزان سختی وابسته به کاربرد مورد نظر تولید کرد. ساخت چرخ های پلی یورتان از نرم تا بسیار سخت توسط مواد تشکیل دهنده ترکیب و از طریق فرایند تولید کنترل می شود.

در صورتی که قصد دارید برای صنایع خود انواع نمد صنعتی و چرخ های پلی یورتان را با میزان ظرفیت بار بسیار بالا خریداری کنید، می توانید به مجموعه سپید صنعت مراجعه کنید.

مزایای اصلی چرخ های پلی اورتان

  • ظرفیت بار مناسب در مقایسه با لاستیک
  • مناسب برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی
  • طولانی مدت و یک راه حل مقرون به صرفه
  • مقاومت در برابر سایش و پارگی
  • بدون هیچ علامتگذاری
  • مقاومت در برابر سایش ، برش و پارگی
  • مقاومت شدید در برابر اکسیژن ، ازن ، نور خورشید و شرایط آب و هوایی

چرخ های پلی اورتان توسط مهندسان به عنوان جایگزینی برای چرخ های لاستیکی ، پلاستیکی و فلزی انتخاب می شوند زیرا:

مقاوم در برابر سایش: چرخهای ساخته شده از پلی اورتان اغلب در صورت ساییدگی شدید ، از چرخهای دیگر فراتر می روند. ثابت شده است که در بسیاری از کاربردهای حمل و نقل بسیار برتر از چرخ های لاستیکی ، چرخ های پلاستیکی و چرخ فلزی است.

مقاوم در برابر روغن: چرخ های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در برابر روغن ها ، حلال ها ، چربی ها ، گریس ها و بنزین دارند.

ظرفیت تحمل بار: چرخ های پلی اورتان دارای ظرفیت تحمل بالاتری نسبت به هر نوع لاستیک معمولی هستند. به دلیل این ویژگی ، این ماده ایده آل برای چرخ های بار ، کوپل های سنگین ، لنت های تشکیل دهنده فلز ، لنت های شوک ، اتصالات انبساط و پایه های ماشین است.

مقاوم در برابر آب و هوا: چرخ های پلی اورتان مقاومت برجسته ای در برابر اکسیژن ، ازن ، نور خورشید و شرایط آب و هوایی عمومی دارند.

فلکس لایف: اکثر چرخهای پلی اورتان دارای عمر انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و می توان انتظار داشت که در مقایسه با سایر مواد الاستومر که این ویژگی یک نیاز مهم است ، بیشتر از گذشته باشد.

ویژگی های الکتریکی: چرخ های پلی اورتان از ویژگی های عایق الکتریکی بسیار خوبی برخوردار هستند.

مقاوم در برابر گرما و سرما: از چرخ های پلی اورتان می توان در دمای 100 درجه سانتیگراد استفاده کرد. در دماهای پایین می توان از چرخ های پلی اورتان تا -20 درجه فارنهایت استفاده کرد.

چرخ های Urethanes مقاومت سایشی و پارگی بهتری نسبت به چرخ های لاستیکی دارند ، در حالی که ظرفیت تحمل بار بالاتری را دارند.در مقایسه با چرخ های پلاستیکی ، چرخ های یورتان در برابر ضربه مقاومت بالاتری دارند ، در حالی که ویژگی های سایش عالی و حافظه لاستیک دارند. یکی دیگر از محصولات آن تزریق پلاستیک پلی یورتان می باشد.