ورق تفلونی ورق PTFE ,ورق نسوز

PTFE که گاهی به آن تفلون نیز گفته می شود یک ترموپلاستیک نیمه کریستالی است که از استحکام و سفتی کمی برخوردار است ، اما دارای خواص بی نظیری دیگری است که آن را به محصولی با کارایی بالا تبدیل می کند. قطعات ساخته شده از PTFE تمایل به ایجاد اصطکاک و گرمای کمتری دارند و این باعث افزایش عمر قطعات ساخته شده از آن و کاهش هزینه های نگهداری می شود.

PTFE در ابتدا برای استفاده در برنامه های هوافضا توسعه یافت اما خیلی زود جایگاهی در کاربردهای صنعتی پیدا کرد.از خصوصیات منحصر به فرد PTFE می توان به موارد چون ، عدم تحریک شیمیایی ، ضریب اصطکاک بسیار کم ، مقاومت در برابر حرارت بالا ، خواص عایق الکتریکی خوب ، سطح غیر چسبنده (هیچ ماده ای به آن نمی چسبد) اشاره نمود.

برنامه های کاربردی

ورق تفلون PTFE اصفهان به دلیل خاصیت کشویی عالی ، پایداری حرارتی بالا و مقاومت شیمیایی مناسب برای استفاده در طیف گسترده ای از صنایع از جمله حمل و نقل و انتقال ، ساخت پمپ و ابزار ، مهندسی برق ، فرآوری مواد غذایی و پزشکی ، هواپیما و هوافضا ، فناوری لیزر و غیره مناسب است.

ورق تفلون نسوز یکی از محصولات صنایع لاستیک سازی سپید صنعت است و در سایزها و ضخامت های متفاوت به فروش میرسد.برای سفارش این محصول کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.