روکش غلطک شیار دار

روکش غلطک شیار دار یکی از محصولات صنایع لاستیک سازی سپید صنعت یکی از پرچم داران لاستیک سازی اصفهان می باشد که شما را در انتخاب لاستیک مرغوب راهنمایی می کند.

غلطک های شیار دار برای انتقال کمربند های گرد ، غلطک های بیکار با شیار هایی که مستقیماً روی لوله فولادی ساخته شده اند و برای انتقال تسمه های گرد ، به عنوان یک راه حل بسیار ساده و اقتصادی در نظر گرفته می شوند.

تسمه ها باید دارای مقطع 4-5 یا حداکثر 8 میلی متر باشند.

غلطک ها ممکن است سری “GL ، GM و 117” در اجرای “E” (1 شیار) یا در اجرای “F” (2 شیار) ، با لوله استاندارد فولادی “N” ، با روکش الکترولیتی روی “J” یا روکش PVC باشند. “پ”.

از آنجا که سرعت جابجایی ممکن است زیاد باشد ، حتی اگر بار های مهار شده باشد ، باید در انتخاب غلطک ها نسبت به تنش های دینامیکی مورد انتظار دقت ویژه ای صورت گیرد.

کلارک دارای پوشش های متنوعی است که مخصوص انواع رول های مورد استفاده در صنعت راه طراحی شده است. کاربرد های غلطک در صنعت راه شامل تغذیه ، فشردن ، پوشش و چاپ است.

هر کاربرد به ترکیب منحصر به فردی از خواص مانند سایش ، مقاومت در برابر حرارت و شیمیایی ، ضریب بالای خواص اصطکاک ، آزادسازی ، سختی و مدول نیاز دارد.

برای موفقیت در عملکرد و دوام عالی ، رول باید ترکیب شود تا ترکیب منحصر به فرد الزامات مربوط به کاربرد غلطک خاص را برآورده کند.

ما می توانیم غلطک لاستیکی با طول 6000 میلی متر و قطر 1100 میلی متر را با ماشین آلات پیشرفته خود تولید کنیم ، که تقریباً نیاز های هر پروژه را برآورده می کند.

غلطک های لاستیکی را می توان چرخانده ، زمین زد و در صورت تمایل با پروفیل تهیه کرد. برای استفاده های زیاد در صنایع مختلف ، انواع مختلف روکش ها و صفحات را ارائه می دهیم. برای مثال ، غلطک ، رول لایه بردار ، رول محوری و … .

برای هر نوع فرآیند تولید و تسمه نقاله ما پوشش لاستیکی رول های فشار ، قرقره ، غلطک را ارائه می دهیم. ما همچنین رول های پوشیده از لاستیک را برای صنایع غذایی مطابق با مشخصات FDA تولید می کنیم.

یک سطح لاستیکی جدید برای غلطک های قدیمی نیز می تواند علاوه بر تولید غلطک های لاستیکی جدید با استفاده از روکش لاستیکی تولید شود. پس از سندبلاست فلز ، سطح لاستیک آسیب دیده از ورق جدا می شود. سپس یک لایه جدید لاستیک به سطح فولاد (ولکانیزه) اضافه می شود. این باعث می شود هزینه خرید یک غلطک کاملا جدید کاهش یابد.

صنایع لاستیک سازی سپید صنعت، چرخ ها و غلطک های لاستیکی ، روکش غلطک شیار دار را به صنایع مختلف مانند خودرو ، هوافضا ، دریانوردی ، غذا و نوشیدنی ها و تولید به فروش می رساند.