روکش سیلیکون غلطک

مجموعه سپید صنعت مفتخر است با تولید روکش های غلطک سیلیکونی کارخانجات فولاد و چاپ در قطر و در طول های مختلف، رضایت مشتریان عزیز خود را در این زمینه جلب کند. روکش های غلطک عرضه شده توسط این مجموعه در برابر عومل فیزیکی، شیمیایی و هیدرولیکی بسیار مقاوم می باشد. کلیه ی محصولات این مجموعه بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند. تیم متخصص مجموعه سپید صنعت کلیه ی نکات فنی و مهندسی و ساختاری را در طراحی و تولید محصولات رعایت می کند. کلیه ی روکش های سیلیکونی به صورت سطحی صاف و صیقلی متناسب با سفارش مشتریان، توسط این مجموعه قابل تولید می باشد.

نوع متریالی که در تولید روکش های سیلیکونی به کار رفته است، باعث شده است تا آن ها ساختاری بسیار مستحکم و مقاوم داشته باشند. در صورتی که روکش های غلطک سیلیکونی در برابر حرارت های غیر مستقیم قرار بگیرند، آن ها مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. امروزه از این نوع روکش به دلیل مشخصات فنی که دارند می توان در صنایع مختلفی از جمله صنایع پزشکی، غذایی، نساجی، صنعت و غیره استفاده کرد. روکش های سیلیکونی می توانند به عنوان عایق از سطوح غلطک ها محافظت کرده و از اصطکاک آن ها نیز تا حد زیادی جلوگیری کند. شما عزیزان می توانید از این نوع روکش در شرایط محیطی متفاوت، حتی در معرض رطوبت، بدون نگرانی استفاده کنید.

ساخت غلطک سیلیکونی

روکش هایی که برای انواع غلطک های صنعتی به کار می رود بسته به نوع کاربری که دارند، متفاوت هستند. غلطک ها در گذر زمان و در اثر استفاده مداوم از آن ها ممکن است سطح آن ها دچار پوسیدگی شود، برای جلوگیری از این امر از روکش ها می توان استفاده کرد.

اغلب برای تولید روکش غلطک از سیلیکون استفاده می شود. برای ساخت غلطک سیلیکونی نیاز به دقت بسیار زیادی است. هرچقدر مواد مصرفی در تولید روکش های غلطک از متریال باکیفیت تری باشد، این محصول از دوام بالایی برخوردار خواهد بود.