ضربه گیر هپکو

ضربه گیر هپکو در دسته ضربه گیرهای لاستیکی قرار دارد. شما عزیزان می توانید این محصول را در سه شکل مربعی، مستطیلی و بیضی از مجموعه سپید صنعت خریداری کنید. کادر این مجموعه انواع ضربه های لاستیکی را به گونه ای طراحی کرده اند که شما عزیزان می توانید به راحتی از آن ها در مجموعه های مکانیکی و غیر مکانیکی استفاده کنید. محصولات تولید شده توسط این مجموعه در برابر فشار و دماهای بالا، بسیار مقاوم هستند.

از ضربه گیر هپکو به عنوان یک جدا کننده در بین دو سطح، استفاده می شود. در برخی موارد ممکن است دستگاه ها در حین کار سر و صدای زیادی ایجاد کنند، در چنین شرایطی بهترین کار استفاده از ضربه گیرهای هپکو می باشد. از این قطعه می توانید در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، ماشین آلات، فولاد و سایر موارد دیگر استفاده کنید.

خرید ضربه گیر هپکو

در صورتی که قصد خریداری ضربه گیرهای لاستیکی را دارید حتما به نوع متریال و جنس لاستیکی که در تولید آن توسط صنایع لاستیک سازی استفاده شده است، دقت کنید. هر چقدر ضربه گیر هپکو از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، می تواند طول عمر قطعات را افزایش داده و میزان استهلاک دستگاه ها و ماشین آلات را تا مقدار قابل توجهی نیز کاهش دهد. از انواع ضربه گیرهای لاستیکی می توانید بر اساس میزان ارتعاشات و لرزش دستگاه های خود استفاده کنید.

مجموعه سپید صنعت آماده هماهنگی جهت طراحی و تولید انواع ضربه گیرهای لاستیکی، دیافراگم، کاسه نمدها، کوپلینگ و انواع واشر است. طراحی هر یک از این نوع محصولات بسته به شرایط کاری متفاوت است. شما عزیزان می توانید انواع لرزه گیرها را بسته به نوع دستگاه خود از این مجموعه خریداری کنید. برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه سفارش محصولات سپید صنعت، می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.