رابر لاینینگ خدمات دریایی رابر لوله ها

رابر لاینینگ خدمات دریایی رابر لوله ها

رابر لاینینگ و از ورق های  لاستیکی  چند لایه تولید شده که باعث محافظت از سطوح در مقابل خوردگی است و بر پایه ی الاستومریهای مقاوم در برابر عوامل شیمیایی مانند کلروپرن و ای پی دی ام لاستیک طبیعی و یا آلیاژی می باشد سختی رابر لاینینگ از سختی A50  و D83 بر اساس محل کار مواد برخورد با رابر مواد سازی و تولید میشود.رابر لاینینگ  در آب  دریا  محیط های  قلیایی و اسیدی صنایع غذایی حلال های قطبی کاربرد دارند .بازده بالای کاری چسبندگی  عالی  الاستیسته عالی چند مورد از مزایای رابر لاینینگ است .

مزایای عملیاتی پوشش لاستیکی

مزایای اصلی پوشش لاستیکی مقاومت عالی آن در برابر مواد شیمیایی خورنده و ساینده است ، به عنوان مثال. اسیدها ، قلیاها ، آب نمک ، دوغاب ها ، شن و ماسه ، محیط شاتبلاست ، سنگ خرد شده و غیره. علاوه بر این ، پوشش های لاستیکی مزایای دیگری از جمله کاهش سر و صدا و لرزش ، عایق الکتریکی و حرارتی و محافظت از محصول را فراهم می کند.

مزایای زیست محیطی و اقتصادی پوشش لاستیک

یکی از مزایای بزرگ پوشش لاستیکی این گزینه است که در پایان عمر مفید آسترهای قدیمی را بردارید یا آنها را از بین ببرید و یک پوشش لاستیکی کاملاً جدید جایگزین کنید. بسته به شرایط موجود ، می تواند در محل مورد استفاده قرار گیرد یا به کارخانه تولید لاستیک منتقل شود.

گزینه استفاده مجدد از مزایای بسیاری برخوردار است از جمله جلوگیری از صرف هزینه و زمان لازم برای الف) ساخت یک تجهیزات جدید و ب) برای برچیدن کارخانه و زیرساخت های دیگر برای نصب یک قطعه جدید. صرفه جویی در مواد اولیه و هزینه های ساخت ، کاهش زمان و قطع تولید وجود دارد. و صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل در صورت جابجایی کالا در محل. این پس اندازها می توانند سازگار با محیط زیست و برای کاربر نهایی کارخانه تولید لاستیک دارای مزیت اقتصادی واقعی باشند.

به طور منظم در بسیاری از برنامه ها از جمله مخازن تصفیه آب در نیروگاه ها استفاده می شود كه هزینه خارج كردن شناورها از محل كار بسیار سنگین است.

گروه صنعتی سپید رابر تولید کننده انواع قطعات لاستیکی و پلاستیکی