ورق لاستیکی پلی یورتان PU

ورق های لاستیکی پلی یورتان PU تولید شده توسط مجموعه سپید صنعت دارای دامنه سختی بسیار بالایی می باشد. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز لاستیک سازی اصفهان است که با فعالیت بسیار گسترده ای که در زمینه تولید و عرضه ورق های لاستیکی پلی یورتان داشته است، امروزه توانسته است جایگاه بسیار ویژه ای در میان تولیدکنندگان قطعات لاستیکی پیدا کند. ورق های تولیدی مجموعه سپید صنعت از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند، این امر باعث شده است تا موارد استفاده از آن ها نیز افزایش یابد.

این نوع ورق ها از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت قرار گیری در محیط های اسیدی تغییر شکل نخواهند داد. نوع متریالی که در ترکیبات ورق های پلی یورتان به کار رفته است، باعث شده است تا آن ها در برابر ضربه بسیار مقاوم باشند. از آن جا که ورق های PU می توانند در برابر نفوذ آب و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند، استفاده  از آن ها در صنایع دریایی یک انتخاب بسیار عالی می باشد. قدرت چسبندگی این نوع ورق ها بسیار بالا است، این امر باعث شده است تا آن ها بتوانند به سطوحی با جنس های مختلف به راحتی بچسبند. ورق های پلی یورتان قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارند، شما عزیزان می توانید با مراجعه به مجموعه سپید صنعت آن ها را در رنگ بندی های مختلف سفارش دهید. علاوه بر مزایای بی شماری که این نوع ورق ها دارند، بهتر است از آن ها در صنایع بهداشتی و غذایی استفاده نکنید.

تولید ورق پلی یورتان

امروزه از پلی یورتان به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، برای تولید قطعات مختلفی استفاده می شوند. یکی از عمده مصارف استنفاده از این نوع ماده در تولید ورق های لاستیکی می باشد. ورق های لاستیکی پلی یورتان PU نسبت به سایر ورق های لاستیکی دیگر از قیمت بسیار به صرفه ای برخوردار می باشند. از این نوع محصولات می توانید به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز استفاده کنید. مواد اولیه ای که در تولید ورق های لاستیکی پلی یورتان به کار رفته است، باعث شده است تا سازگاری بسیار خوبی با محیط زیست داشته باشند.

امروزه مراکز متعددی در سطح کشور وجود دارند که در تولید ورق های لاستیکی فعالیت می کنند از این جهت انتخاب بهترین فروشگاه که درباره اصالت محصولات آن ها اطمینان داشته باشید، امری دشوار است. نوع طراحی و متریالی که در تولید ورق های لاستیکی پلی یورتان PU به کار می رود، تاثیر بسیار زیادی در میزان استحکام و دوام آن ها دارد. در صورتی که از ورق های لاستیکی بی کیفیت برای صنایع خود استفاده کنید، ممکن است سطح روی ورق در بازه زمانی بسیار کوتاهی ترک برداشته و حتی به طور کامل از بین برود. برای جلوگیری از این امر بهتر است مراکز تولید کننده قطعات لاستیکی را برای خرید محصولات خود انتخاب کنید که از میزان استاندارد بودن محصولات آن ها اطمینان داشته باشید. مجموعه سپید صنعت به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که کلیه ی ورق های لاستیکی عرضه شده توسط مجموعه، از بالاترین سطح کیفیت نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار برخوردار می باشد.