رینگ لاستیک پله برقی

رینگ های لاستیک عرضه شده توسط مجموعه سپید صنعت از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما عزیزان می توانید انواع قطعات پلاستیکی و نوار لاستیکی سیلیکونی مورد نیاز خود را بسته به نوع پروژه ای که دارید، به راحتی از این مجموعه خریداری کنید.

یکی از مهمترین قطعات مکانیکی که در پله های برقی استفاده می شود، رینگ لاستیک می باشد. اصولا چرخ های به کار رفته در پله برقی از جنس پلی اورتان می باشد. چرخ ها و رول های پله های برقی را بسته به ارتفاع پله برقی، نوع کارکرد، میزان ترافیک، سایز و ابعاد آن ها مشخص می شود. هر چقدر چرخ و رینگ های لاستیکی به کار رفته در پله برقی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، طول عمر سایر قطعات پله برقی نیز به مراتب افزایش می یابد. استفاده از رینگ لاستیک های اصل، می تواند باعث ایجاد حرکت روان و راحت تر در پله برقی ها شود. رینگ های لاستیک پله برقی نباید در تماس مستقیم با مواد شوینده اسیدی و گازوییل قرار گیرند، این مواد به لاستیک آسیب جدی ای وارد می کنند.

چرخ ها و رول های پله برقی

برای این که پله برقی بتواند حرکت روانی داشته باشد، نیاز است که در آن ها از رول و چرخ ها استفاده شود. با کمک این دسته از قطعات، زنجیرها و استپ ها در پله برقی می توانند، حرکت کنند. از آن جا که رول های به کار رفته در پله برقی را نمی توان به راحتی روغن کاری کرد، برای کاهش فرسودگی سایر قطعات پله برقی بهتر است لاستیکی که برای رینگ های پله برقی استفاده می شود از کیفیت بالایی برخوردار باشند. هرگونه فرسودگی در قطعات پله برقی، ممکن است امنیت کاربران را به خطر بیندازد.

در صورتی که این قطعات در پله برقی آسیب ببیند، می توان به راحتی آن ها را تعویض و یا تعمیر کرد. فاکتورهای زیادی از جمله میزان سایز و ابعاد آن، نوع برند و غیره بر روی قیمت این نوع قطعات تاثیرگذار هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات عرضه شده توسط مجموعه سپید صنعت، می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.