تحقیقات درباره بازار جهانی لاستیک

تحقیقات درباره بازار جهانی لاستیک

بازار جهانی لاستیک سازی و محصولات لاستیکی صنعتی تا حد زیادی به عنوان ماده اولیه به لاستیک طبیعی وابسته است. بازار لاستیک طبیعی در وضعیتی بیش از حد است. تحت تأثیر افزایش سطح بهره برداری از لاستیک طبیعی در مناطق اصلی تولید ، کاهش سرعت رشد صنعت تایر و سایر عوامل ، هنوز یک چسب لاستیک طبیعی در سراسر جهان در طول 2016-2025 وجود خواهد داشت. مصرف لاستیک در سراسر جهان در سال 2016 تقریباً 3٪ افزایش یافته است. محصولات لاستیکی صنعتی در طیف گسترده ای از صنایع استفاده نهایی استفاده می شود. تقاضای صنعت خودرو برای محصولات لاستیکی صنعتی در سطح جهان سهم عمده ای را در بین تمام صنایع استفاده نهایی دارد. افزایش رقابت از چین حاشیه سود همه بازیکنان موجود در بازار تولید لاستیک صنعتی را از بین برد. ظهور شدید لاستیکهای مصنوعی در بازار جهانی محصولات لاستیکی صنعتی را می توان عمدتاً به عوامل متعددی بهم پیوسته نسبت داد. قیمت های بسیار بی ثبات و بی نظمی در تهیه لاستیک طبیعی باعث شده تا مصرف کنندگان از لاستیک طبیعی به لاستیک مصنوعی تغییر مکان دهند.

تحقیقات درباره بازار جهانی لاستیک

افزایش تقاضا از صنعت خودرو و افزایش کاربرد محصولات لاستیکی در صنعت استفاده نهایی محرک اصلی بازار محصولات لاستیکی صنعتی است. پیش بینی می شود رشد زیاد وسایل نقلیه مستقل و باتری باعث رشد چشمگیر صنعت خودرو در دوره پیش بینی شود. نوسانات در عرضه مواد اولیه و نوسان قیمت لاستیک اصلی ترین مهار برای بازار محصولات لاستیکی صنعتی در دوره پیش بینی شده است. افزایش استفاده از محصولات لاستیکی در صنعت ساخت و ساز و زیرساخت ها و نوآوری در محصولات تولید شده از لاستیک مصنوعی فرصت های کلیدی در بازار محصولات لاستیک صنعتی است.

صنعت محصولات لاستیکی صنعتی شامل بسیاری از محصولات لاستیکی مانند لاستیک اتومبیل ، تورهای بادی ، تسمه نقاله ، شیلنگ ، بام لاستیک و بسیاری از محصولات مرتبط با لاستیک است. لاستیک ها محصول اصلی صنعت محصولات لاستیکی صنعتی هستند. لاستیک در تعداد زیادی از خودروها ، هواپیماهای هوایی و دوچرخه استفاده می شود. محصولات لاستیکی در دو مرحله تولید می شوند. در مرحله اول کالاهای لاستیکی یا توسط لاستیک طبیعی و یا از فرآورده های نفتی تولید می شوند. در مرحله دوم ، پردازش لاستیک برای تولید کالاهای نهایی صورت می گیرد. بر اساس لاستیک ، بازار محصولات لاستیکی صنعتی به این ترتیب طبقه بندی شده است: لاستیک طبیعی ، لاستیک استایرن بوتادین ، پلی بوتادین ، اتیلن پروپیلن ، نیتریل بوتادین لاستیک و دیگران. لاستیک طبیعی به دلیل استفاده گسترده در ساخت لاستیک های اتومبیل در سراسر جهان ، بیشترین سهم را در بازار محصولات لاستیکی صنعتی دارد. اما ، با پیشرفت فناوری و نوسانات در قیمت مواد اولیه ، لاستیک مصنوعی مانند استایرن بوتادین لاستیک ، نیتریل بوتادین لاستیک و اتیلن پروپیلن پیش بینی می شود که در دوره پیش بینی با سرعت قابل توجهی رشد کنند. بازار محصولات لاستیکی صنعتی همچنین فناوری های مختلفی از جمله: تولید تایر ، تولید لوله ، تولید محصولات قالب گیری شده ، تولید محصول اکسترود شده / تقویم ، تولید محصولات ساختگی ، تولید محصولات مبتنی بر لاتکس و سایر موارد را در بر می گیرد.

از نظر محصولات ، بازار تولید لاستیک صنعتی شامل: کالاهای لاستیکی مکانیکی ، شیلنگ لاستیکی ، تسمه های لاستیکی ، بام لاستیکی و موارد دیگر. کالاهای لاستیکی مکانیکی بیشترین تقاضا را در سال 2016 شاهد بوده اند و پیش بینی می شود تا سال 2025 بخش اصلی محصول باقی بماند. کالاهای لاستیکی مکانیکی به شدت در وسایل نقلیه اتومبیل کار می کنند و رشد این بخش تا حد زیادی به افزایش خروجی وسیله نقلیه موتوری مربوط می شود. انتظار می رود بام لاستیک به دلیل استفاده گسترده از محصول بام لاستیکی در ساختمان های تجاری و مسکونی با سرعت امیدوار کننده رشد کند. با احیای صنعت ساخت و ساز ، بخش بام لاستیکی انتظار می رود شاهد رشد عظیمی در دوره پیش بینی باشد. از نظر استفاده نهایی ، بازار محصولات لاستیکی صنعتی تا حد زیادی توسط بخش خودرو هدایت می شود. بسیاری از محصولات مرتبط با لاستیک کاربردهایی را در کاربردهای داخلی ، ساختاری و اتومبیل پیدا می کند. در کشورهای توسعه یافته ، بیش از پنجاه درصد لاستیک مورد استفاده برای لاستیک و لوله های خودرو است. یک اتومبیل مدرن بیش از 300 قطعه از لاستیک ساخته شده است. رشد محصولات لاستیکی صنعتی نیز مربوط به رشد بازار تعمیر و نگهداری / تعمیر / عملیات (MRO) است که فراتر از بخش های اصلی تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) است.

از نظر منطقه ، آسیا اقیانوسیه سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات لاستیکی صنعتی را در سال 2016 برگزار کرد و بیش از یک سوم از سهم بازار را به خود اختصاص داد.