واقعیت هایی در مورد بازیافت لاستیک

واقعیت هایی در مورد بازیافت لاستیک

در مورد بازیافت لاستیک بیشتر بدانید

بازیافت ، یکی از بهترین راه ها برای تأثیر مثبت ما بر روی کره زمین است.ما باید سریع عمل کنیم ، زیرا حجم زباله هایی که نسل بشر تولید می کند در حال افزایش است.جمعیت در حال افزایش است ، ما در حال خرید محصولات بیشتر و در نتیجه ایجاد زباله بیشتر هستیم.

محصولاتی مانند کاغذ و پلاستیک بسیار راحت بازیافت می شوند و می توانند به مواد قابل استفاده مجدد تبدیل شوند ، همچنین محصول دیگری وجود دارد که براحتی بازیافت می شود و آن لاستیک است.لاستیک یک چیز مشترک در هر نقطه از جهان است.این برای تولید محصولات بسیاری مانند تایر ، دیافراگم لاستیکی ، دستکش طبی ، ورق لاستیکی، تشک ، لوله ، ضربه گیر لاستیکی و بسیاری دیگر از موارد استفاده می شود.به جای ریختن لاستیک در محل های دفن زباله ، می توان آن را بازیافت کرد تا برای بسیاری از موارد مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

مزایای بازیافت لاستیک

یکی از مزایای اصلی بازیافت این است که مقدار استفاده ما از منابع طبیعی را کاهش می دهد.بازیافت همچنین به جلوگیری از آلودگی کمک می کند ، زیرا آوردن لاستیک به یک مرکز بازیافت به این معنی است که آنها در مناطقی که باعث مشکلات زیست محیطی می شوند ، مانند سواحل رودخانه ها و دریاچه ها ، ریخته نمی شوند.

آژانس حفاظت از محیط زیست خاطر نشان می کند که بازیافت لاستیک نسبت به تولید لاستیک جدید انرژی کمتری مصرف می کند.همچنین تقاضا برای لاستیک طبیعی جدید را کاهش می دهد.

بازیافت لاستیک تایر

لاستیک هنگامی که غیرمسئولانه ریخته می شود ماده ای سمی برای محیط زیست است.تجزیه نیز مدت زمان زیادی طول می کشد.طبق مطالعات ، تخریب زیستی لاستیک حدود 50 سال طول می کشد.به همین دلیل باید تلاش های مختلفی برای بازیافت آن انجام شود تا اثرات سخت آن بر محیط زیست کاهش یابد.

هنگام بازیافت لاستیک ، آلودگی و مصرف انرژی هر دو کاهش می یابد ، این یکی از مزایای بازیافت لاستیک است.بسیاری از مواد با ارزش را نیز می توان از لاستیک های بازیافتی تهیه کرد.

بازیافت لاستیک تایر

مکانیک شما می گوید: تایرهای های قدیمی شما دیگر فرسوده شده اند و برای استفاده در جاده ها دیگر ایمن نیستند.شما خرید تایرهای جدید را شروع کرده اید.اما نمیدانید با آن لاستیک های قدیمی چه می توانید بکنید؟

می توانید آن را بازیافت کنید!

بازیافت بهترین راه برای دفع تایرهای قدیمی و فرسوده است.بازیافت تایر نه تنها برای دارندگان وسایل نقلیه مانند شما ، بلکه برای جوامع نیز می تواند مزایای بی شماری داشته باشد.از طرف دیگر ، می تواند فضای محل دفن زباله را حفظ کند.تایرها به دلیل شکل گرد و توخالی ، می توانند فضای قابل توجهی را در محل دفن زباله اشغال کنند.از بین بردن وسایل حجیم مانند تایر می تواند فضایی را در محل دفن زباله برای موارد دیگری ایجاد کند که به راحتی قابل بازیافت نیستند.

این روند همچنین می تواند به جلوگیری از شیوع بیماری ها کمک کند.لاستیک های قدیمی دور ریخته شده می توانند مکان لانه سازی جوندگان و پشه ها را فراهم کنند.با بازیافت لاستیک های قدیمی می توان این آفات را از بین برد.در نتیجه ، می توان از بیماری های ایجاد شده توسط حیوانات جلوگیری کرد.

از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید ، صمیمانه سپاسگزاریم.