لاستیک سازی اصفهان

لاستیک سازی اصفهان

در صنعت لاستیک سازی از دو نوع لاستیک طبیعی و لاستیک مصنوعی استفاده میشود.لاستیک طبیعی از لاتکس گیاهان مختلف ( brasiliensis Hevea ) حاصل میشود و لاستیک مصنوعی محصولی از نفت است که توسط انسان ساخته میشود.

طیف گسترده ای از محصولات لاستیکی مثل دیافراگم لاستیکی و ضربه گیر لاستیکی با استفاده از لاستیک مصنوعی ساخته میشوند.لاستیک طبیعی ، در درجه اول در لاستیک خودرو مورد استفاده قرار می گیرد ، اما همچنین در بسیاری از محصولات دیگر از جمله مواد کف ، لوله ، کفش و کمربند موجود است.

تولید لاستیک برای صنایع مختلف از جمله صنایع فرآوری شیمیایی ، ساخت ، خودرو ، الکترونیک ، پزشکی ، پتروشیمی و هوافضا بسیار ضروری است.این صنایع از محصولات لاستیکی ساخته شده در مصارف اساسی مانند آب بندی ، عایق کاری و جذب لرزش استفاده می کنند.

آسیا 93٪ از تولید لاستیک در جهان را به خود اختصاص داده است و تایلند بزرگترین تولید کننده و به دنبال آن اندونزی و ویتنام است.سایر تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در مناطق هند ، چین و مالزی هستند.

صنایع لاستیک سازی سپید صنعت

صنعت لاستیک شامل شرکت هایی است که با تولید و عرضه طیف گسترده ای از محصولات لاستیکی از جمله قطعات خودرو ، باند لاستیکی و دستکش لاستیکی فعالیت می کنند.یکی از بزرگترین شرکت هایی که در حال حاضر در حوزه تولید قطعات لاستیکی در اصفهان فعالیت میکند ، شرکت لاستیک سازی سپید صنعت است.برای مشاهده محصولات ، از سایت این شرکت دیدن کنید.

فرآیند تولید لاستیک شامل شکل دادن مواد اولیه لاستیک به محصولات کاربردی است.برخی از محصولات لاستیکی از طریق فرآیندهای شکل دهی لاستیک مثل اکستروژن ، ساخته میشوند و برخی دیگر از محصولات لاستیکی طی فرآیند قالب سازی تولید میشوند.
محصولاتی که از طریق قالب های لاستیکی ساخته می شوند به جای قالب ، در یک حفره قالب محصور می شوند و از این طریق می توانند به شکل های پیچیده و نامنظم ساخته شوند.

قالب سازی لاستیک ، عملی است که در آن لاستیک ذوب شده خام درون قالب شکل می گیرد.بسیاری از انواع محصولات لاستیکی پیچیده مانند دیافراگم های لاستیکی و مهر و موم های لاستیکی از این طریق ساخته می شوند.