ورق لاستیکی برای چه مواردی استفاده میشود

ورق لاستیکی برای چه مواردی استفاده میشود

ورق لاستیکی برای چه مواردی استفاده میشود

مجموعه سپید صنعت به عنوان یکی از مجهزترین مراکزی که در زمینه طراحی و تولید انواع ورق های لاستیکی، ضربه گیر، اورینگ، نوارهای سیلیکونی، تسمه نقاله و سایر موارد دیگر فعالیت دارد، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. قیمت مناسب در کنار طول عمر بسیار بالای قطعات لاستیکی که توسط مجموعه سپید صنعت به فروش می رسد، باعث جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است. این مجموعه قادر است انواع قطعات لاستیکی را به صورت سفارش سازی و در حجم های بسیار بالا تولید کرده و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. انواع ورق های لاستیکی با توجه به نوع متریالی که در تولید آن ها استفاده شده است، نوع کاربری متفاوتی دارند. شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز صنایع خود انواع ورق های لاستیکی وایتون، نئوپرن، منجیددار، سیلیکون، ضد روغن، آزبست و ورق های لاستیکی رنگی را در ضخامت های متفاوت از این مجموعه سفارش دهید.

ورق لاستیکی

ورق لاستیکی زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار می دهد و کاربردهای آن گسترده و معمولاً با دنیای صنعتی گره خورده است.ورق های لاستیکی محصولاتی هستند که در بسیاری از موارد ( کاربردهای عمومی ، صنعتی و معدن) مورد استفاده قرار می گیرند و قابل انعطاف پذیر برای اهداف مختلف هستند.

ورق های لاستیکی متنوع هستند و با طول ، قطر و اندازه های مختلف برای کاربردهای مختلف در بازار موجود هستند.این ورق ها از کشش بالایی برخوردار هستند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومند.این ورق ها همچنین به صورت ورق های سیاه و همچنین ورق های رنگی برای مصارف فنی و کاربردهای صنعتی در بازار موجودند.از دیگر مشخصات عمومی ورق های لاستیکی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ورق لاستیکی از نظر شیمیایی بسیار پایدار است.
  • ورق لاستیکی هیچ اثر سمی یا فیزیولوژیکی مضر ندارد.
  • ورق لاستیکی در مقابل ازن ، اکسیداسیون ، نور ماوراء بنفش و هوازدگی به طور کلی مقاوم است.

ورق لاستیکی رنگی

ورق های لاستیکی از لاستیک های بازیافتی، لاستیک اصلاح شده، لاستیک طبیعی و یا لاستیک مصنوعی ساخته می شوند.

ورق های لاستیکی متنوع هستند و هر کدام برای کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند.به عنوان مثال ورق لاستیکی نئوپرن به دلیل داشتن ویژگی هایی چون مقاومت بالا در مقابل شرایط سخت آب و هوایی، دوام و استحکام بالا، مقاومت بالا در برابر روغن، نور خورشید و ازن و سایر ویژگی ها، در صنایع نفت و گاز و مواد شیمیایی به صورت گسترده استفاده می شود.

در برخی از صنایع مانند صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی، از ورق های لاستیکی به عنوان عایق استفاده می شود. در صنعت داروسازی از ورق های لاستیکی سیلیکون استفاده میشود. سیلیکون یک لاستیک مصنوعی است که می تواند 200 درجه سانتیگراد را تحمل کند و از نظر شیمیایی بی اثر است.

ورق لاستیکی EPDMورق لاستیکی EPDM که از لاستیک مصنوعی EPDM (اتیلن پروپیلن دیون مونومر) ساخته شده است، برای استفاده در فضای باز مناسب است، زیرا در برابر بخار، مواد شیمیایی و ازن مقاومت بالایی دارد. همچنین این ورق از خصوصیات الکتریکی و نفوذپذیری خوبی برخوردار است.

از ورق های لاستیکی همچنین به عنوان کفپوش دائمی در بعضی از مکان ها مانند مناطق بازی کودکان، سالن های بدنسازی یا نمایندگی های اتومبیل استفاده میشود.

از ورق های لاستیکی باریک برای ایجاد برخی انواع پد موس استفاده می شود و از ورق های لاستیکی با اندازه متوسط ​، به عنوان تشک کف خودرو استفاده می شود. ورق های لاستیکی ضخیم، در زمینه های صنعتی، به منظور کاهش سر و صدا و لرزش ممکن است در زیر ماشین آلات قرار داده شوند. ورق های لاستیکی در صنعت ساخت و ساز نیز کاربرد های زیادی دارند.کاربرد ورق های لاستیکی بسیار گسترده است که ذکر همه آنها در این مقاله امکان پذیر نیست.

ورق لاستیکی یکی از محصولات صنایع لاستیک سازی سپید صنعت است.از دیگر محصولات این شرکت می توان به دیافراگم لاستیکی ، ضربه گیر لاستیکی ، کاسه نمد ، اورینگ ، پروفیل لاستیکی و اسفنجی و ورق آزبست اشاره نمود.